Schemat działania

Segment ten obejmuje najważniejsze procesy dla firmy:

  • Projektowanie – projektowanie usługi, uzgodnienia, opracowanie projektu i dokumentacji wykonawczej
  • Zaopatrzenie – zakupy, sprowadzanie towarów, gospodarka magazynowa, identyfikacja, weryfikacja dostaw towarowych oraz obsługa reklamacji dostaw
  • Transport – zapewnienie wyposażenia i sprzętu do wykonania usługi, produkcji (budowy), transport wyposażenia i ludzi na teren budowy oraz identyfikacja wyposażenia
  • Sterowanie procesem budowy – nadzorowanie: planowania i przygotowania usługi, kompletacji materiałów i sprzętu, wejścia na plac budowy, realizacji usługi, budowy, kontroli i odbiorów usługi, przekazania obiektu, usługi klientowi
  • System Jakości w tym obszarze obejmuje wszystkie etapy procesu, od wstępnego określenia charakteru zlecenia do ostatecznego zaspokojenia wymagań i oczekiwań klienta.,

    Etapy te obejmują:

    • projektowanie
    • zaopatrzenie
    • planowanie
    • badania i kontrolę
    • transport, przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie materiałów (gospodarka magazynowa)
    • realizacja budowy
    • kontrola i odbiory
    • przekazanie obiektu, usługi klientowi

     

Jesteś tutaj: Główna Schemat działania